Job 3 van 11


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende aankoop


Functie

Bloei je open in een omgeving met veel menselijk contact? Ben je administratief sterk, hou je van variatie en werk je graag planmatig? Heb je dan ook nog eens affiniteit met de bouwsector en kan je onze productgroep bevloering je wel bekoren? Dan word jij misschien wel onze spilfiguur tussen de leveranciers en onze toonzalen!

  • Als administratief bediende aankoop ben je verantwoordelijk voor het verwerken van orders en het orderbeheer. Hiervoor werk je voornamelijk in ons ORDAS ERP systeem.
  • Veel menselijk contact! Extern heb je contact met zowel onze binnen- en buitenlandse leveranciers. Intern heb je voornamelijk contact met de collega's van aankoop en verkoop.
  • Planmatig: je beheert ons magazijn en controleert de voorraden.

Jouw profiel

  • Je hebt een A2 of Bachelor diploma (schoolverlaters komen ook in aanmerking!).
  • Je bent computervaardig en deinst niet terug om nieuwe computersystemen te leren kennen.
  • Ervaring met een ERP pakket is een plus!
  • Je werkt nauwkeurig en bent stressbestendig.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan een woordje Frans of Engels.
  • Je herkent je in onze bedrijfswaarden: #Gedreven #Positief #Samen

Aanbod

  • Een contract van onbepaalde duur met 12 extra ADV-dagen, maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering.
  • Een lange en mooie carrière bij Verhelst, we zijn een hands-on en financieel gezond bedrijf met een lokale werksfeer.
  • Een job met veel interne en externe contacten!
  • Veel variatie, ruimte om te leren, te groeien en om mee te bouwen.
  • Je werkt vanuit Oudenburg.

Solliciteren

Lize Hancke
0496588812
lize.hancke@verhelst.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht